06 листопада 2018 року у Лісківському закладі загальної середньої освіти І – ІІ ступенів відбувся семінар-практикум вчителів основ здоров’я на тему «Використання інтерактивних методів навчання на уроках основ здоров’я як спосіб формування комунікативної компетентності учнів».
В рамках даного практикуму вчителем основ здоров’я Ткаченко Л.Г було проведено показовий урок у 6 класі на тему «Гігієна ротової порожнини». На уроці вчитель застосовувала різноманітні інтерактивні методи навчання: мікрофон, кодування, кубування, мозковий штурм, робота в парах, вікторина, складання казок. Були використані вправи для емоційного налаштування учнів «Додонька до долоньки», «»Мої очікування», «Мої емоції». На уроці було багато наочності (вправа «Подарунок Зубної Феї») , також діти переглянули відеоматеріали, де стоматолог давав поради про те, як правильно чистити зуби. На різних етапах уроку вчителька через проектор показувала учням комп’ютерну презентація МS Power Point з даної теми. Використання таких методів навчання сприяли активізації пізнавальної діяльності учнів, дозволяли розкрити творчі можливості дітей, розвивали логічне мислення, гігієнічні навички та звички, давали можливість розвивати комунікативну компетентність, робили урок цікавим, насиченим, динамічним.
Після уроку проводилась робота над питанням «Використання інтерактивних методів навчання на уроках основ здоров’я як спосіб формування комунікативної компетентності учнів». Учасники семінару ділилися власним досвідом застосування інтерактивних методів навчання на уроках, адже комунікативна компетентність є дуже важливою для кожної сучасної людини.